Gdy chcemy spotkać się z klientem celem przedstawienia propozycji i warunków współpracy, przydaje się segregator ofertowy. W jednym miejscu umieścimy wszystkie potrzebne druki, foldery, mapki, wykresy, arkusze, tablice z wynikami sprzedaży albo rozwoju. Może to być zwykły segregator biurowy, jednak nie może być on zadrapany ani nosić śladów użycia.
Często w biznesie o podjęciu ważnej decyzji decyduje pierwsze wrażenia. Jeśli na spotkanie zabierzemy elegancki segregator skórzany, na pewno będzie to dobrze świadczyć o naszej firmie. Segregator skórzany może pełnić z powodzeniem funkcje reprezentacyjne i reklamowe. Z jednej strony jest gustowny, stylowy, godny poważnych partnerów biznesowych, a z drugiej poprzez wygrawerowanie logotypu na okładce może promować nasze przedsiębiorstwo.
Innym rozwiązaniem jet typowy segregator reklamowy. W tego typu przyborach biurowych liczy się przede wszystkim użyteczność, choć sam produkt nie jest pozbawiony estetycznego wykonania. Segregator reklamowy jest równie przydatny jak segregator skórzany, ale mniej efektowny i tańszy od tego drugiego.
Nadruki reklamowe można umieścić również w innych niż okładki segregatorów miejsca. Celom promocyjnym i - szerzej - marketingowym służą też ulotki reklamowe, gadżety i inne produkty wykonywane za specjalne zamówienie, pod konkretnego zleceniodawcę mającego określone potrzeby i oczekiwania w zakresie promocji.