Zanim zaczniemy jakieś działanie promocyjne, warto poradzić się profesjonalnej agencji reklamowej albo specjalisty od kreowania marki, wizerunku. On pomoże nakreślić najbardziej efektywną strategię, której elementem będzie np. długopisy reklamowe albo kubki ze zdjęciem członków załogi.
W ten sposób firma niejako zbliży się do konsumentów, nawiąże przyjacielskie, serdeczne, bliskie relacje. Szefowie czy wszyscy pracownicy nie będą już tylko anonimowymi ludźmi, którzy nas obsługują i dostarczają określonych produktów czy usług. Poznamy ich. Będziemy coś o nich wiedzieć. Wiadomo, że od znajomego warto kupić coś w pierwszej kolejności niż od nieznajomego.
W przełamaniu tych barier pomogą kubki na zamówienie, które można rozdawać klientom za darmo albo w nagrodę za uczestnictwo w prostych konkursach organizowanych w firmie albo w promocjach wysyłkowych.
Obdarowując kontrahentów i drobniejszych klientów kubkami czy długopisami reklamowymi, budujemy relacje inwestorskie. Można oczywiście wybrać inne, równie atrakcyjne formy reklamowe. Ale nie każdego stać na spot telewizyjny czy radiowy albo wykupienie bilbordu w centrum.
Dobór właściwych narzędzi warunkuje powodzenie strategii oraz zwiększa szansę na realizację celów, jakie sobie założyliśmy na początku.