Właściwy dobór gadżetów reklamowych gwarantuje udaną promocję firmy. Wśród propozycji znajdują się takie przedmioty jak: kubek z logo firmy, kubek z nadrukiem herbu miasta, klubu. Narzędziem promocyjnym może też być kubek firmowy, na którym znajdzie się po prostu adres strony internetowej.
Większość z nas, zwłaszcza młodych konsumentów, to właśnie w sieci szuka informacji o usługach, produktach, firmach. Adres jest łatwy do zapamiętania - dużo łatwiejszy od numeru telefonu komórkowego.
Zresztą łatwiej jest stworzyć prostą, atrakcyjną i wpadającą w pamięć nazwę serwisu niż kupić tzw. złoty numer, czyli teoretycznie łatwy do zapamiętania (np. 6xx 6xx 6xx, gdzie x oznacza cyfrę 1 albo 2). Nawet jeśli dana domena jest zajęta, można się pokusić o jej odkupienie (pod warunkiem, że nikt nie wykorzystywał już jej pod względem marketingowym czy biznesowym).
Z numerem będzie gorzej, gdyż zawsze kupujemy startery w konkretnym celu. Handel nimi jest nieopłacalny. Inaczej jest z domenami. Wiele firm i osób prywatnych rejestruje atrakcyjne domeny z myślą o ich odsprzedaży i zarobku.
Chętnie wykorzystywanymi gadżetami reklamowymi są również: smycze, koszulki. Coraz chętniej rozdaje się na targach czy konferencjach kalkulatory. Tymi sposobami można modnie i fajnie zareklamować produkty, usługi.